28/3

Nu är det fotbolls om gäller här hemma!
Fast jag höll på att somna hela första halvlek...
så i halvlek tog jag mig ner till sängen och min egen tv..
nu kan jag ligga i sängen och sova och titta på fotboll!...*L'
Kanon!

Åt 2 tunna skivor rostbiff,
3 msk potatisgratäng,
3 msk sås,
½ advocado och
2 cocktailtomater.
Så kvällsmaten funkade bra!
Druckit har jag gjort,
närmare 1,5 liter har jag fått i mig idag!

Jag får inte glömma ställa om klockan innan jag somnar ikväll!
Ställer ni om er klocka,
innan ni lägger er..
eller när ni vaknar på morgonen?...

Linda

Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Ställer om på kvällen- för säkerhets skull.

2009-03-28 @ 22:50:09
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

det lätt gott!



och jag menade inte dömd som nåt dåligt utan att du måste äta på ett helt annat sätt.

tack för att du förklarade lite mer =)



jag har ont i ryggen och särskilt i vänster skuldra...fick massage i onsdags och massösen sa att jag har som en tomat med knutar och skit i skuldran =/

2009-03-29 @ 00:35:07
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0