29/3

Har varit en seg förmiddag,
då jag varit lite flummig på pillren jag tog vid fem i morse...
men har lyckats plocka undan här lite ändå...

Så nu är jag nyduschad och nerbäddad i soffan,
här ska jag ligga fram tills middagen står på bordet..*L*

Sen bär det i väg på storhuliganens fotbollsträningsmatch,

hoppas det inte är kallt och regnar!!!

Då parkerar jag mig i bilen!..*L*

Ögonen går i "pittögd" stilen idag,

och emellanåt så "försvinner" jag för ett litet tag..

och när jag kollar på datorskärmen igen,
så är jag någon helt annanstans än när jag "försvann"...
Det bästa är nog att försöka sova en stund nu innan middagen är klar!...*L*

Fortfarande ingen aptit,
detta har jag ätit hittills idag....
5 msk musli/mellanfilmjölk
1 kopp kafffe med lättmjölk
8 dl soda stream appear
½ mannafrutti jordgubb
Och om någon timme är det dags för middag!
Fullkornsmakaroner och köttbullar!

Hur ser er söndag ut?

Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0