29/3

Som sagt aptiten har inte infunnit sig än...
men jag hoppas att den är på sin plats när jag vaknar i morgonbitti..
ny vecka och allt!

Ingen smärta,
vare sig i ryggen eller i bröstet..
känns bra.
Brösten känns mjuka,
inga hårdnader någonstans...
Precis som det ska vara!

Har varit trött idag,
sovit lite till och från...
men det är väl alla timmar jag gått miste om innan,
som kroppen vill ta igen nu!
Känns som om ögonen bara vill gå ihop,
så fort jag sätter mig ner..
om det så är i bilen, stolen
eller soffan....
Men jag kan ju inte sova var som helst...

Vi satt på Max och åt efter fotbollen,
och där fick jag gå ut och hämta luft,
för jag satt och höll på att somna!..*L*
Åt 1 mozarella ost...
2 chilicheese...
De andra åt desto mer...*L*
Fotbollen gick kanon,
de vann med 12-4 ,
och stor-huliganen gjorde 4 mål!
Så han var mer än nöjd med matchen idag!

Kanske ett mellanmål innan sängen kallar....
Vad brukar ni ta till mellanmål på kvällen?

Linda

Kommentarer
Postat av: moonzanna

hej !

Släckte du alla lampor och elförbrukande prylar i lördags under " Earth Hour " ?

Kram Sanna

2009-03-29 @ 21:39:56
URL: http://moonzanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0