29/3

Vaknade med en stark smärta i höger bröst,
har förmodligen legat på det...
Så det var bara att hoppa ur sängen och ta sig upp..
det brukar ju släppa efter ett tag uppe!

Stoppade även i mig ett piller,
så nu sitter jag här och väntar på att det ska verka..
sen ska jag gå och ha sovmorgon!

Det känns bra nu,
för jag sover om nätterna och vaknar inte flera gånger i timmen.
Får min sammanhängande sömn,
som jag så väl behöver,
annars måste jag sova på dagarna och då hamnar jag i en ond cirkel...
och det är inget vidare!

Linda

Kommentarer
Postat av: Slumpadinka

Gomorron! Hoppas det onda går över snart och du får ha en lång sovmorgon :) Ja tack, det lät bra med en kladdkaka som inte går att misslyckas med... det är nog sådana recept jag ska använda mig av nu :P Kram

2009-03-29 @ 06:31:24
Postat av: Nicolina

Det är ju inte så farligt då att göra en op. Är det många som får biverkningar ?

2009-03-29 @ 10:40:17
URL: http://jagvillintevaratjockmer.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

ställde också fram innan läggdags.



Ja jag har haft ryggproblem i 9 år snart..hade inflammationer i ryggmusklerna när jag bodde i sthlm..sen sitter jag ju och jobbar vid datorn mycket..och så hjälper det inte att jag har svårt att slappna av, alltid grubblar och oroar mig.

2009-03-29 @ 10:51:33
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0