31/1

Har varit vaken större delen av natten..
lyckats bli förkyld...
Hostat, snörvlat, känt ett tryck över bröstet...
varit kall, svettats om vartannat...
en helt vanlig natt!...*L*

Tryckte i mig panodil vid åtta tiden...
och nu känns det ok,
förutom torrhostan som inte vill försvinna....
och att jag svettas som en gris!

Åt 20 rågfraskuddar och 1 dl mjölk till frukost...
och det var nemas problemas.
Dags för ett litet mellanmål snart!

Jag vill vara pigg och glad nu när våren står för dörren..
Känns som att är det inte det ena nu..
så är det det andra sen...
suck!
men hursom helst så kommer våren i morgon!
Och då vaknar jag pigg som en lärka...

Linda

Kommentarer
Postat av: Bim HD

Ehhh... hur hamnade vi i januari nu då - bara sådär... Hm, jag hoppas vi har kommit LITE längre än så... även om det nu är 1april i morgon???

Må så grankott...

2009-03-31 @ 21:52:07
URL: http://sjoebacka.se/wordpress/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0