3/3

Mannen klarade sin uppskrivning till sitt lastbilskörkort idag!
Detta även utan sin blindtarm..*L*

Har gett mig på att laga en ny omgång av min jättegoda musli..
men la i lite hasselnötter också...
och sen ska det i lite torkade aprikoser och russin...
Mumsigt värre!

Ikväll blir det lite fest,
(läs ovan..*L*)
inbakad fläskfile`med champinjon stuvning...
och ris till!
Mamma kommer också och gör oss sällskap!

Min träningslust är på topp nu..
tänkte ta på mig träningskläderna och ge mig ut på en snabb promenad..
(stor-huliganen ska träna fotboll, så tiden och platsen har jag...)
ev jogga lite emellanåt...
så pass på topp är den...
och när den väl kommit gäller det att underhålla den!
Men jag måste köpa mig ett par riktiga inomhus skor och ett par riktiga utomhus skor!

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0