4/3

Matkorgen gick åt på jobbet!
Inget kvar här inte...*L*
När jag kom hem åt vi creps,
med fläskfile`, champinjonstuvning och riven ost...
Blev faktiskt riktigt gott,
orkade med ½...
så nu ligger jag i soffan och tar igen mig...
blev akut trött av maten...
inget ont...
bara trött!

På tisdag ska jag göra mig av med en bunke överskottshud...
ska bli skönt,
men ändå  lite skrämmande...
Huden som ska bort sitter på brösten.
Så brösten ska både lyftas och "stoppas"...
Förmodligen kommer jag ha fruktansvärt ont...
men det är det värt!
Och läkaren som ska göra det,
känner jag förtroende för.
(har varit hos honom innan...)

Så nu börjar min resa mot att finslipa detaljerna...*L*
Snart kan jag springa utan att ljudet av huden som "slår"...
(inte riktigt, låren har en massa hud övers också...)
utan att brösten "slickar" navlen...
utan att slippa "rulla" in brösten i min behå...
(som måste vara i storlek D för att huden ska få plats!)

Jag gör inte detta för att springa omkring naken och skrika
"TITTA PÅ MIG!"
Utan för min egen skull,
för att få känna mig kvinnlig igen.
Jag trodde inte jag skulle tycka att det skulle vara så jobbigt,
men att "förlorat" brösten har för mig varit som att förlora en del av mig själv.

Så nu ser jag med spänning och en viss rädsla fram emot tisdagen den 10 mars!
(rädslan är främst pga smärtan jag kommer uppleva...
för ont kommer det att göra,
det vet jag.
Så att inbilla sig något annat är som att bli grundlurad!)

Linda



Kommentarer
Postat av: Slumpadinka

Den boken verkar intressant och är nog välbehövlig för mig att läsa nu :P Lovar att skriva vad jag tyckte om den då jag läst den! Ohh dags för en operation igen, förstår att det är skrämmande. Men det kommer gå bra ska du se, ska hålla tummarna för dig på tisdag! Ha en trevlig kväll! Kram

2009-03-04 @ 17:16:25
URL: http://slumpadinkan.wordpress.com/
Postat av: cerlise

Hej



Minns du mig? :-) Jag minns dig så väl! Nu är det länge sen vi skrev till varann. Sitter på jobbet nu och kan tyvärr inte skriva så mycket men jag vill bara säga att jag känner så väl igen mig i det mesta du skriver (syftar på det senaste inlägget)...hoppas vi hörs! Kram, Anna (som nu har gått ner 37 kg efter det att vi hördes av sist :)

2009-03-04 @ 17:31:10
URL: http://cerlises.blogg.se/
Postat av: Lina



Oj.. spännande !!

Vem och vart skall du göra det ?



Tänkte fråga...hur står det till med magen din ? . Jag menar huden när du redan gjort en förut. Hänger den med fint nu eller ?



Funderar...Vart bor du i detta land ?..miss virrpanna försöker ta fram minnet*



Alla bor för långt bort för fika... jag får fika med mig själv och mina chokladdoppade jordgubbar . haha



/ Kram =)

2009-03-04 @ 17:41:39
URL: http://tjockis.bloggagratis.se/
Postat av: mie

Oj vad spännande! Men ont ajaj tror jag...

Får du detta eller måste du hosta fram och betala själv, usch vad nyfiken jag var nu thihi=).



Kram!

2009-03-04 @ 18:41:05
URL: http://mies.blogg.se/
Postat av: emmely

Jag hoppas verkligen op n går bra ! och att du känner dig kvinnlig igen!

2009-03-04 @ 20:57:08
URL: http://graje.blogg.se/
Postat av: TT

Oh, hoppas det går bra!

2009-03-04 @ 22:04:21
URL: http://tyratok.blogg.se.
Postat av: Monica j

Halloj, skulle vara kul att få veta Var å av vem du ska operera dig, och vad det kostar,om du får bet själv ? Hoppas såklart det går bra, håller tummarna för att du blir nöjd å glad. Lycka till!

2009-03-06 @ 00:06:05
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

många kramar och lyckönskningar till dig vännen! massa kram!

2009-03-08 @ 12:12:24
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0