4/3

Vaknade med världens magvärk,
är förmodligen dags för den roliga veckan som återkommer var vecka...*L'
När jag var yngre hade jag grymt ont,
och låg dubbelvikt och mådde dåligt de tre första dagarna..
varje månad.
Men efter mina huliganer så har det ordnat upp sig.
Men nu har det onda kommit tillbaka,
dock inte riktig med samma kraft.
Men usch....
va jobbigt!

HUr som helst...
frukosten är uppäten,
1 dl musli och 1 dl mellanfil...
matkorgen packad med...
1 dl musli och 1 dl mellanfil...
1 inbakad fläskfile`med champinjonstuvning och ½ dl fullkornsris...

Linda


Kommentarer
Postat av: mie

Hua den värken vill vi inte ha! Jag får numera bara värk vid ägglossning, tror det beror på att jag steriliserat mig..det var då det började iaf=/.



Kram!

2009-03-04 @ 14:59:01
URL: http://mies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0