5/3

5 dagar kvar tills jag ska vara på kliniken...
allt praktiskt är löst och det är skönt.
Så nu behöver jag bara vänta på tiden...
Men den som väntar på något gott....*L*

Nervositeten växer mer för varje dag...
men det är en positiv nervositet.
Fjärilar i magen har jag...
Känns lite som när jag skulle göra min gastric by pas.
Nervositeten gör så jag blir rastlös...
stressar lätt upp mig...
och då blir allt fel.
Men jag vet varför jag är så här,
och att jag kommer bli mig själv igen när allt lagt sig.
Men tro mig...
jag har många tankar i huvudet!

Idag träffade jag en kvinna som inte sett mig sen operationen,
och hon gav mig komplimang efter komplimang...
kändes bra faktiskt!...*L*
Jag sög åt mig som en svamp och blev nog dubbelt så stor av alla komplimanger...*L*

Ikvällhar jag inte mycket tid till att få utlopp för min träningslust...
så det blir lite gympa hemma...
styrka på rumpan, magen och låren....
och några armhävningar...
En snabbis med andra ord!

Linda

Kommentarer
Postat av: mie

Thailand finns kvar sen oxå, det här grejar du!

Jag har tränat idag=))). Kram!

2009-03-05 @ 16:06:58
URL: http://mies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0