6/3

Frukosten fick jag i mig efter många om och men...
men inte blev bongotrumman tystare...
fast det kanske släpper uner förmiddagen.
Det sista som överger en är hoppet!
(har jag hört...)

Matkorgen packad....
1 dl musli..
1 dl mellanfilmjölk...
1 ½ dl fullkornspasta med köttfärssås...
1 advocado...
Och till detta gärna 1 liter vatten!
(som sagt hoppas kan man..)

Jag tror stressen har en del att göra med min stundande operation...
ju närmare tisdag vi kommer ju mer speedad kommer jag vara...
Tur det finns lugnande att få..
Annars hade jag förmodligen klättrat på väggarna inne på kliniken!
Men trots allt ska jag försöka komma i harmoni med mig själv..
(inte alltid det lättaste)
kunna slappna av...
tillåta mig att bara vara...
Försöka hitta mig själv någonstans i all "självorsakad" stress....

För det är ju trots allt bara lördag, söndag,måndag kvar.....

Linda

Kommentarer
Postat av: TT

Uh, jag förstår att du har svårt att koppla av, jag skulle också känna mej stressad i din sits.

Men det går säkert jättebra! Kramar!

2009-03-06 @ 09:39:56
URL: http://tyratok.blogg.se/
Postat av: Elin

Lycka till!

2009-03-06 @ 09:56:20
URL: http://elinisabellaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0