8/3

Shit vad dagarna går fort!
Söndag allaredan..
och snart är det Tisdag...
Inte konstigt magen är i uppror...*L*
(nu vet jag vad som menas med nervös mage...)

Sitter här med datorn i knäet och knaprar musli och fil...
mannen sover och huliganerna kollar tv och spelar data...
just den här tiden på morgnarna älskar jag...
lugnt och skönt och jag får lite tid för mig själv!
Äta i lugn och ro...
blogga i lugn och ro...
kolla runt i bloggvärlden vad som hänt...
en alldeles perfekt morgon!

HUr ser din perfekta morgon ut?...

Jag tycker det känns lite konstigt när jag läser andra gastric by pas opererade bloggar..
känns som om jag skrivit det men ändå inte...
mina käsnlor/tankar...
men inte mina ord...
häftig känsla,
men samtidigt lite skrämmande.
Många tankar som jag skriver eller upplever,
skrivs i de här bloggarna också..
för mig är det kul/spännande läsning.

Har ni någonsin läst en blogg och känt igen er?
Känt att denna person är ju som jag...
Känns som om jag känner denna personen...

Linda

Kommentarer
Postat av: emmely

Jo slöjdarbetet blev faktiskt klart igår! Men idag är det bara ett svenska arbete som jag måste göra klart och sen en jätte svår sogrej. Men jag ska inte sitta och plugga hela dagen , jag ska faktiskt på 7-års kalas idag!



Jag åt den mest goda frukosten idag. Mörkt bröd med gruka, tomat och groddar! Till det blev det en kopp grönt te. Mums!



2009-03-08 @ 10:08:55
URL: http://graje.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hej...

Jag har läst din blogg ett tag, och jag kan känna igen mig i den ganska så bra.Jag gjorde en gbp för ca 4 mån sedan, så jag tycker att det du skriver är mycket intressant...Många lika tankar..



Mvh Cissi

2009-03-08 @ 10:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0