9/3

24 timmar och 15 minuter kvar...

Och nu ska vi äta kvällsmat!
"Hämtemad" blev det...
och till det ska jag få i mig penicillin som ska börjas tas ikväll.
Pillerna jag skulle ta var stora som "hästapiller",
så att svälja dem för mig tror jag är stört omöjligt!
Så det bestämdes att jag skulle få flytande...
men efter många om och men,
så hittade de en kapsel som jag kunde dela...
så kapsel fick det bli!
NU ska jag bara få det i mig också...

Nervös och en hel hop disträ är jag...
och inte lär det bli bättre under kvällen och morgondagen!
Bilen går hemifrån klockan 06:00...
så inte mycket sovande i natt.
(kan förmodligen inte somna ändå..)

Aj..aj...
varning till alla gbp opererade!!
Ät INTE pizza när du är nervös, disträ eller bara tänker på något annat!
Ont i magen?...
Jaaa....
Åt jag mycket?
Näää...
Förmodligen för fort....
och utan att tänka...
Förvånad?...
Näää...
Och jag som har så många måsten ikväll!

24 timmar tills inskrivningen....

Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0