4/5

Nu har jag smakat rabarberpajen...
MUMS!
Åt 2 msk paj och 2 tsk vaniljsås...
och jag njöt av varenda mumsbit!

Om en stund kommer kompis M med lilla Ludde och hjälper oss att
äta upp resten av pajen..*L*
Så när mannen kommer hem från jobbet ikväll...
är nog pajen slut!...*L*

Det blir ingen stegräknare idag heller...
men i morgon så ska min kära man köra och köpa en till mig!
Ibland är de där männen bra att ha..*L*

Jag är i tvätttagen idag...
tänkte jag skulle hinna tvätta undan "berget" i tvättstugan under dagen...
(men då får jag allt ligga i..*L*)
Blir lite eftersatt hemma när jag jobbar dubbelt...
men jag har kommit ifatt under min långledighet..
(förutom tvätten då....)

Nä, nu tittade solen fram mellan molnen...
och jag försvinner då ut och gottar mig ett tag!


Linda
lägg gärna en röst...
TACK!

Kommentarer
Postat av: Mie

Hej! Gott med rabarberpaj=), här skiner oxå solen och vi bara njuter=). Ha en skön Söndag=)

2008-05-04 @ 12:29:48
URL: http://mies.blogg.se/
Postat av: Karina

Gottit med paj... Här har bakats muffins idag... såna där goda med munk uppepå (Leila´s recept)... Joggingrundan gick riktigt bra. Fick massor med beröm av kärleken... ny runda på onsdag... Promenad däremellan.



Kram

2008-05-04 @ 15:45:00
URL: http://karinaslillasvarta.blogg.se/
Postat av: Nina

Svar: Jo men här är det ingen sol så det är ingen idé att hänga ut tvätten. :(

2008-05-04 @ 16:08:30
URL: http://ninawikizz.blogg.se/
Postat av: lillaviola

Nu gör du mig lite avundsjuk...Rabarberpaj, mums

Nu har jag inga rabarber men min moster ska visst ha. hm knycka äpple kan man göra . Hur knycker man rabarber snabbt och enkelt?

Fråga kanske? Jag som HAR en STEGRÄKNARE :-) ska ut och gå igen. Glömnde att fixa mjölk till morgonrn. Men jag har gått 5203 och hoppas på några till.

Kram länge

2008-05-04 @ 16:11:12
URL: http://lillaviola.blogg.se/
Postat av: mia

Pajen var jättegod.

Hoppas du hade trevligt i stan.

Ha en fortsatt bra dag/kväll.

Kram

2008-05-04 @ 18:16:05
Postat av: Anonym

Oj nu skrev jag mitt inlägg på ett gammalt blogginlägg

jag har slarvat så med stegräknaren men hoppas att jag är igång imorgon igen

Grattis till viktminskningen och för att du är en sån kämpe kram Tingeling

2008-05-04 @ 20:02:20
Postat av: Karina

3,6 km blev det (men jag sprang/lufsade kanske halva och gick halva) Tyvärr klockade jag mig inte men det tänker jag göra nästa gång...



Kram

2008-05-04 @ 20:03:20
URL: http://karinaslillasvarta.blogg.se/
Postat av: Ninni

Mums med rabarberpaj..ja idag vet jag inte om jag kommer i mål har varit still alldeles för mycket..men jag får väl trampa runt här hemma..hihi



2008-05-04 @ 20:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0