13/11

Hemma med en huvudvärk som inte vill ge med sig.
Så det blir till att ta en vilotimme nu,
innan jag ska fixa middagen.

Idag har det funkat bättre med maten och dricka.
skönt!
Ska även in och lämna en bunke prover i morgon efter jobbet.

Jag har svårt för att uppskatta min kropp mer nu än jag gjorde innan,
jag känner att den är mindre , men det känns inte som jag.
Undra om det är en vanlig känsla hos oss som har blivit opererade?
Det är en känsla som är svår att sätta ord på,
men som ändå känns.
Jag går inte runt och tänker på det hela tiden,
utan när jag tex har lite kläder på mig,
bada, sova mm.
Det är många tankar som ska få plats i ens lilla huvud på en gång.
Många nya tankar.
Men det är kanske något jag måste gå igenom för att komma vidare...

Linda

Kommentarer
Postat av: Linda

S: Jag håller också tummarna. Jag har ju ändå betalat 500 kronor för att läsa denna kurs så.. Jag hade MVH i Engelska A iaf :D Haha!

2008-11-13 @ 15:02:43
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: mie

Usch för huvudvärk, stackare. Kram!

2008-11-13 @ 15:55:36
URL: http://mies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0