14/3

Lyckades dåsa till en timme till..
så när jag vaknade,
var det dags för tillagning av musli..*L*
Stor-huliganen fick snällt hjälpa mig att plocka fram grejorna till muslin,
och när jag blanadat ihop allt ,
så fick han äran att sätta in den i ugnen!..*L*
Man kan minsann ha lite nytta av huliganerna också..*L*

Och nu sitter jag här och mumsar nygjord musli till frukost!
1 dl ny, ljummen musli med 1 dl mellanfilmjölk..
kan en lördagsmorgon bli bättre?

Just nu är jag hyfsat smärtfri,
så det känns skönt att ha gjort lite under morgonen.
Jag hoppas verkligen att det vänder nu..
att smärtan lindras.
Och att jag klarar mig utan pillerna...
Nätterna är värst!

Idag fyller svärmor år!
GRATTIS!
För att fira hennes dag ska vi åka en sväng hem till världens bästa svärföräldrar!
Ska bli skönt att komma hemifrån en stund i dag också...
och mat ska vi få också...
MUMS!
Hoppas bara jag kan lämna smärtan hemma!
Vad ger man till en som redan har allt?...
och det hon inte har...
behöver hon inte..
Jag tror att vi förgyller hennes dag med blommor!
Några vackra vårblommor...

Linda

Kommentarer
Postat av: Lillaviola

Hej!

Jag hoppas att Ugglas vinner i kväll för att låten är så uppkäftig,men å andra sidan så kanske Måns låt gladare och roligare vinnare.



Må bästa(sämsta) låt vinna, och ha en skön dag!

2009-03-14 @ 09:50:55
URL: http://lillaviola.blogg.se/
Postat av: Therese

Hon fyller inte år förrän i mogon :)

2009-03-14 @ 13:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0