11/12

Idag ringde jag Göteborg och pratade med hon som har hand om operationerna. Mina papper har kommit rätt och nu skulle de som planerar alla operationer sätta sig ner och sätta datum för alla operationer.
Jag skulle bli kallad till en inskrivningsdag i januari, där jag skulle få tillbringa hela dagen på sjukhuset och ta massa prover, träffa op-läkaren, narkosläkaren, sjuksköterskan, dietist mm.
Och då skulle jag få en tid för min operation.
Jag ska tre veckor innan operation äta modifast, för att kroppen ska vara i heltrim till operationen.
Jag ser INTE fram emot de här tre veckorna, men jag vet att det är något jag måste gå igenom innan jag ska opereras.
Henne jag pratade med i morse trodde inte det skulle vara några problem för mig att åka till Rhodos i maj. Hon skrev in det i min journal, så jag skulle få en operationstid i god tid!
Nu bara längtar jag till jag får kallelsen hem till min inskivningsdag!!!
DEN SOM VÄNTAR PÅ NÅGOT GOTT, VÄNTAR ALDRIG FÖR LÄNGE...SÄGS DET!!

Jag är hemma med min son (7-åringen) idag, han fick gå hem från skolan igår för han kräkte.
Idag är han "bara" genom förkyld. Inget kräk, ingen feber.

På sjukhuset undrade de vad jag vägde...jag berättade att jag gått upp sen jag var på landskrona sjukhus...då vägde jag tydligen 105 kg(enligt deras noteringar)
114 kg berättade jag tveksamt...hon sa att det var ingen fara, den vikten är ingenting i det hela för en sådan här operation!
Tänk vad lite som kan "rädda" ens dag....

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0