18/12

Har varit och tränat nu ikväll.
Har ont i min vrist och knä, får nog ta en extra tablett ikväll, men vad gör man inte för att ha lite kul i 1 1/2 timme....

Idag har jag sagt upp mitt styrelse uppdrag från en handikappförening som jag varit med i ett par år.
Vet ju att jag inför nästa år måste lägga lite tid på mig själv och min kropp.
Vi får väl se hur reaktionen blir.

Berättade för min morfar om operationen jag ska göra, skulle egentligen berätta den för mormor först men hon var ju på bingo ikväll.
Min morfar är också överviktig, så han förstod att jag ville göra den, men pratade ändå om att det var farligt, för det hade han läst i tidningen.
Får berätta det för mormor en annan dag, vet att det inte blir lika lätt, hon är helt emot operationer av det slaget.
Så vi får se hur det går...morfar tyckte att jag själv skulle berätta det och inte han. Så...en annan dag.

Hade en liten fundering idag när jag tränade...där var många som tittade..undra vad de tänkte om mig..jag är aldrig tyst när jag spelar fotboll...jag både syns bra och hörs bra....
Ibland vill man vara en liten fluga som "hör" vad andra tänker....

Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0