25/12

Det blev ingen lax och potatis, jag håller mig till mitt pulver.
Barnen och mannen ska fixa egen mat, det blev prinskorv och pulvermos!´

Läste igenom pappren igen och hittade att jag får dricka light läsk....men det har jag ingen hemma!!
Får även dricka buljong...letade igenom skåpen...men ingen hemma!!
Körde snabbt ner för att kolla om kiosken var öppen....men det var den inte!!
Körde förbi min mormor och morfar...men de var inte hemma!!
Tänkte jag skulle ringa moster 1, ...men då fick jag se att mormor, morfar, moster 1+ familj var hemma hos moster 2!!
Så jag får nöja mig med mineral vatten med päron smak ikväll!!

Jag får inte dricka köpt jucie eller färsk pressad jucie, så jag antar att då får jag nog inte heller äta frukt!!

Börjar känna suget i magen nu...
Ska gå och fixa ihop varm "chokladmjölk" av mitt pulver!

Bara 19 dagr kvar...
ska klara det....

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0