10/4

SOLEN...


Ja, nu skiner solen och våren tittar fram på riktigt!

Pratade med Miamaria i förmiddags,
och hon har varit lika duktig som jag!
Minus 28 kg av henne också!
Ack, så duktiga vi är!

Jag och sonen har tittat på "Johnsson och Pipen",
och myst vid datan...
det enda som störde var hans hosta...
som inte låter allt för bra!
Sen åt vi lunch..

tacogratäng!
1 dl blev det,
och 4 nachos chips...
1 dm gurka....
Nu är vi mätta och belåtna,
iallafall för en stund!

Mina tabletter jag äter...
(vitaminer,b12 och järn)
räcker bara en månad till,
så jag ska ringa dietisten och fråga vem som ska skriva ut dem till mig!

Om 5 dagar är det 3 månader sen jag opererade mig..
tänk vad tiden har gått snabbt!
Och jag har blivit av med över 23 kilo sen operationen.
Sammanlagt över 28 kilo sen 25/12-07.
Jag har börjat märka vissa skillnader med min kropp...
brösten försvinner...
nyckelbenen syns...
skulderbladen känns...
Men trots att brösten blir mindre och mindre för varje dag...
så är jag glad att jag tog steget och gjorde operationen!



"VÅREN ÄR GUDS SÄTT ATT SÄGA EN GÅNG TILL"...

Linda
lägg gärna en röst...
Tack!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Va underbart härligt för dig...brösten försvinner, ja det kanske är en "baggis" i sammanhanget!!

Hoppas sonens hosta blir bättre..har du nån medicin till han??
Steg idag för min del är 9200..kram

2008-04-10 @ 20:59:01
URL: http://www.ninni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0