11/4

Fortfarande svävar jag på moln,
efter min otroliga träff med min "bästis"!
Detta är något som gör mig glad..
långt in..
trodde aldrig jag skulle vara så här nära 90 strecket!

Alla komplimanger jag får..
bär jag med mig...
plockar fram dem när jag verkligen behöver dem...
när det känns jobbigt...
Och som idag...
när jag suger åt mig av komplimangerna,
de är som näring!

Förra året köpte jag en träningsoverall,
men jag kom inte i byxorna och kunde inte knäppa jackan.
men när jag provade byxorna idag,
var de på gränsen till att vara för stora!
Jackan kunde jag knäppa redan i februari...
men byxorna är helt oanvända fram till idag!
Fast inte länge till..*L*

Nu ska jag åka och jobba några timmar på fritidsgården!
Hoppas ni får en skön fredagskväll!

"LÄNGTAN KOMMER MAN ALLTID ATT HA INOM SIG"...


Linda
lägg gärna en röst...
TACK!

Kommentarer
Postat av: mia

Du är duktig gumman.
Hoppas att det är lika underbart väder nästa helg.
Längtar.
Blir väl grillning i morgon med eller???
Ha det gött.
Ja ska med jobba i kväll.
Kram Mia

2008-04-11 @ 13:37:28
URL: http://livetsomkvinnaochmamma.blogg.se
Postat av: mie

Men vad roligt, bra jobbat=))) Glömde min stegräknare igår tyvärr, idag är den med mig iaf. Solen skiner här med och nästan all snö vi fick hastigt o lustigt sådär utan vidare är nu så gott som borta. Ska ut i solen en stund nu. Ha en underbar Fredag, och stort tack att du håller tummarna för mig, det värmer=))). Kram!

2008-04-11 @ 15:01:23
URL: http://www.mies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0