12/4

Nu har jag vilat en stund..
skönt var det!

Men jag har huvudvärk...
frusen...
och så mår jag lite illa emellanåt.
Tror det har att göra med att jag åt kokt ägg i förmiddags...
(det var likadant sist jag åt kokt ägg...)
Mådde dåligt en hel dag...
Usch nej...
Ägg skrivs in på min "inte äta lista"!

Nu ska vi snart köra hem till kompis M och grilla!
Ska bli smaskens...
Vi ska grilla karre`skivor!
Och potatisklyftor till...
sen blir det efterrätt...
(hon har redan skvallrat vad vi ska ha...*L*)
glass...
Och sen blir det röd vin till....



inte mycket....
men lite att småtta på!


Linda

Kommentarer
Postat av: Patricia

Hejsan!
Jag har en ny design på min blogg. Skulle vara trevligt om du ville titta in och skriva en kommentar om vad du tycker om den! :)

Ha en fin lördag!

2008-04-12 @ 17:21:28
URL: http://PROMENADE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0