13/4

Stegräkaren står på 4554 steg,
så lite mer än hälften är avverkade!

Idag åt jag en grillad korv...


MEN...
inget bröd...
funkade utmärkt!
Grillat ÄR godast!
Har även hunnit med lite mellanmål...
1 äppel...
½ dl mellanmjölk...
½ mörk bulle med mager ost på...
Också 1 dl vatten!
Så mycket vatten har jag inte druckit idag...
blir till att dricka massor under eftermiddagen!

Ska ut en liten promenad till nu innan jag ska vila en stund...
Sen ska jag jobba några timmar i kväll!
Vi ska bowla...
så förena nytta med nöje är bra!

Idag blir det ingen linedance...
känner att jag måste vila mig lite innan jobbet...


"EN SMULA HÄNSYN OCH OMTANKE BETYDER SÅ MYCKET"...

                                                          


Linda
lägg gärna en röst...
Tack!

Kommentarer
Postat av: emmely

Hej nu är jag hemma igen. Sitter här med munnen uppen och ser allmänt död ut. Är jätte trött men jag har haft en jätte jätte jätte trevligt helg! bästa dagarna på as länge!

2008-04-13 @ 16:27:12
URL: http://graje.blogg.se
Postat av: TT

Hade stegräknare på mej hela dagen på jobbet och resultatet blev 6 200 steg. Mycket för att vara ett receptionsjobb! :o)

2008-04-13 @ 17:06:42
URL: http://tyratok.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0