17/4

STRESSIGT....
ja, idag är en dag med mycket att göra...
telefonen ringer stup i kvarten...
funderar på att stänga av den..



Stegen jag jagat ihop än så länge är 2244...
men jag ska ju jobba ett par timmar på fritidsgården..
så där kan jag jaga MÅNGA steg!

Jag måste bestämma mig för vilka kläder jag ska ha på begravningen också..
Det jag tycker passar till en begravning...
passar inte mig!
Och det som inte passar till en begravning...
passar mig!
Och ändå är kläderna så oviktiga en dag som i morgon...

Till lunch blev det tonfisk och stekt potatis...
och 1 morot!
Får ta med mellanmål till jobbet...
½ banan och 1 dl lättmjölk!

Linda

Kommentarer
Postat av: Makitcha

Kan du inte lägga in kroppsbilder på hur du såg ut förr och ur du ser ut nu?

2008-04-17 @ 16:10:57
Postat av: Ninni

Fast jag tycker att jag har gått massor idag så blev det bara 8560 steg..nåja det får duga.

Kramen:)

2008-04-17 @ 20:28:26
URL: http://www.ninni.blogg.se
Postat av: Mia

ush inge roligt att gå på begravning :-( men hoppas det går bra ändå ...
Jo idag känns det bättre faktiskt och förhoppningsvis så löser det sig :-)
Ha en härlig helg!

2008-04-17 @ 21:00:22
URL: http://mariat80.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0