18/4

VAKEN...
Japp, det är jag, men pigg?!...
Har inte sovit mycket inatt..
Så det blir att vila ut sig ordentligt i helgen!

Min "bästis" står som vanligt vid min sida...
I dag blev det många 8:or på henne...
Hon visade 88,8 kg.
Alltså minus 30,5 kg sen 25/12-07....(flytet)
Och    minus 25,2 kg sen 15/1-08......(operationen)
När min kära man vaknar så ska han också upp på vågen...
(måste ju se hur mycket som skiljer nu...*L*)

Stegen igår nådde inte upp till målet...
7353 steg...
Men förhoppningsvis så blir det lite extra i helgen!
Vad tycker ni som är med och rapporterar steg...
ska vi köra en vecka till med 8500 steg eller vi ska öka till 9000 steg per dag?

Jag har fortfarande ont i magen idag...
slarv med maten och drickan...
men tror nog även begravningen gör sitt.
Så idag får jag vara extra noga med mina små mellanmål och
med drickan!

"JORDEN ÄR RUND FÖR ATT DET INTE SKA FINNAS NÅGRA GRÄNSER"...

Linda

Kommentarer
Postat av: emmely

Själv tycker jag att vi stannar en vecka till 8500.
Eftersom det ibland är lite knepigt att komma upp till dom siffrorna!
Vissa dagar går det hur bra som helst och andra får man kämpa som bara den.

2008-04-18 @ 07:41:41
URL: http://graje.blogg.se
Postat av: Karolina

Grattis till viktminskningen :) Vad duktig du är!!!!!!
Själv kämpar jag också på med min viktminskning även om jag inte orkar rapportera steg just nu. Har haft 2 dåliga månader (skadad fot och ett par regäla förkylningar med astma som följd) så stegandet har varit under all kritik. Återkommer troligen när det rättat till sig lite :)

2008-04-18 @ 09:16:02
URL: http://river.webblogg.se
Postat av: Karina

Jisses...nu väger vi lika mycket/litet... välkommen

;)

2008-04-18 @ 18:12:52
URL: http://karinaslillasvarta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0