21/4

Uppe och pigg...

Solen skiner och jag hoppas det blir lika varmt och skönt som igår!

Jag klarade stå emot mitt vågsyndrom i morse..
(fast jag var nära att ge efter..)
jag kan ju inte springa runt och väga mig hela tiden...
då hänger jag  upp mitt liv på vågen.
Och det är inte bra!

Nu ska jag snart väcka mina älskade huliganer och
sen ska vi äta lite frukost.
Och jag ska ha min
vanliga...
mumsiga...
frukost!
20 rågfraskuddar!
1 dl lättmjölk!
Och det dumpar jag inte på!

Det blir en lång dag i dag..
har ju några timmar på fritidsgården i eftermiddag/kväll.
Så det blir hem och äta lunch emellan jobben..
kassler och ris..
står det på menyn idag!
(hade jag haft tid hade jag grillat kasslern..)

Idag är det den 21/4..
alltså är det bara 1 månad tills vi åker till Rhodos...
den 21/5 bär det av...
En hel vecka...
med förhoppningsvis sol och värme!
Vi ska bo på ett hotell med all inclusive...
och tills det ska jag ha lärt mig vad jag ska äta
för att inte dumpa..
en hel vecka med dumping är inget kul!


Linda
lägg gärna en röst...
TACK!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Ohh bara en månad kvar..va gött!

Vad betyder dumping?? mina steg kommer senare..kram

2008-04-21 @ 15:54:06
URL: http://www.ninni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0