23/4

FÖDELSEDAGAR...
Ja idag har vi 3 stycken som fyller år!
MIn pappa, min kusin och kompis M`s lilla son fyller 1 år!
Men det blir inget kalas för oss idag...
Ena sonen har fotbollsträning och den andra har fotbollsmatch!
Så det blir till att fira i helgen istället!

Ännu en dag med sol och värme...
jag riktigt njuter av det härliga vädret.
Tur man kan sitta ute när man jobbar som fritidsledare...*L*
Idag är jag ledig från fritidsgården,
men har ett möte inplanerat.
Fast jag stannar bara där 1 timme...
sen försvinner jag!

Dags att skaka liv i mina älskade huliganer...
de har svårt att somna om kvällarna när det är ljust...
fast vem har inte det egentligen...*L*
men när man sen ska ha upp dem på morgonen så
vill de hellre sova en stund till!

Ser fram emot fredag, när jag har vägdag...
se om det rört sig lite.

Igår kväll ringde en kompis mig...
hon ska ev åka utomlands med sin pappa i sommar.
Men hon är nervös inför flygningen.
Om hon skulle få på sig bältet eller inte...
kanske få beskedet att hon inte får flyga med...
hon kanske inte får plats i flygstolen...
Detta är en överviktigs tankar..
mina tankar..
iallafall förra året.
Tror inte en som inte varit i sitsen kan förstå det riktigt.
Hur pinsamt allt hade varit om man hade blivit nekad att tex flyga.
Jag hoppas evenerligen att hon tar chansen att åka utomlands!
Men rädslan för vad andra tycker kan ibland bli för stor....


Linda
lägg gärna en röst...
TACK!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Och här står jag och svär när jag provar byxor, tycker inte nåt sitter snyggt ( och då har jag ca fem kilo jag vill ha bort)
Nu skäms jag...

Jag glömde min stegräknare igår därav ingen rapportering, men idag sitter den på.

Ha en skön dag, kramen

2008-04-23 @ 09:03:14
URL: http://www.ninni.blogg.se
Postat av: Ninni

Idag kom jag ihåg stegräknaren..9601 steg...hade tänkt mig lite längre men, men

2008-04-23 @ 20:16:54
URL: http://www.ninni.blogg.se
Postat av: ejmis

I går gick jag 7099 steg.

2008-04-24 @ 06:31:35
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0