24/4

Jag har gått 2 promenader redan...
7400 steg är jag uppe i nu..
och jag har kvällspromenaden kvar!
icke att förglömma även fotbollen...
(fast där plockar jag av stegräknaren..)

När jag var ute och gick träffade
jag en gammaljobbarkompis,
som inte kände igen mig!
Och hennes komplimanger öste över mig!
Jag "jäste" som en svamp!..*L*
Så nu känner jag mig lätt som en fågel
och allt är hur underbart som helst!

I morgon har jag träff med min "bästis"...
hoppas hon fortfarande står på min sida.
Varje gång jag ska ställa mig på vågen är jag som ett barn på julafton..*L*
(KONSTIG LIKNELSE..)
kan inte vara stilla...
kan knappt bärga mig...
man bara längtar...

Nä..nu ska jag träna fotboll i det härliga vädret!
Får väl se hur det är med min träningsvärk i morgon...
om jag överhuvudtaget komer upp ur sängen..*L*

Linda

Kommentarer
Postat av: mia

Hoppas det gick bra på träningen.
Ha det gött!!

2008-04-24 @ 19:08:17
URL: http://livetsomkvinnaochmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0