26/4

Som vanligt lite segt med stegen när det är helg!
Och inga promenader har jag hunnit med idag...
fast det syns på stegen!
Är inte upp i målet idag heller...
måste ta och skärpa mig,
och komma ut på mina promenader!

Kalaset gick utmärk och vi hade marängsviss till efterrätt...
jag åt  lite och klarade mig från dumping!

Min halvsyster har jag inte träffat sen operationen,
(hon har varit sjuk eller jobbat de gånger vi träffat pappa)
och hon sa att hon knappt kände igen mig!
Plus att hon var jätteglad för min skull!
Sånt värmer...

Nu ska jag ta av mig kalaskläderna och krypa ner i soffan under mitt
gudomliga duntäcke!
För jag fryser...
(men det är ju inget ovanligt..)


Linda

Kommentarer
Postat av: Lillaviola

Jag gick i fredags många steg,,men jag minns inte hur många. Bra minne men kort:-)Frågan är om jag gick alls? Mentalt kanske...
Dagens steg blev hela 14555! Kram

2008-04-26 @ 22:19:53
URL: http://lillaviola.blogg.se
Postat av: Maria

Skönt att klumpen i halsen har försvunnit, jag tror precis som du att det beror på stress. Du kanske ska försöka ta det lite lugnare. Du rusar ju fram i 110, det kan man ju utläsa i din blogg. Alltid på språng. Skönt att dom kollade upp dig riktigt på sjukhuset så du slipper gå och oroa dig. Så ta det lite lugnare så du inte går i väggen. Jag har gjort rekord i steg idag 16987. Ha en trevlig lördgaskväll!

2008-04-26 @ 23:03:04
URL: http://ijafia.blogg.se
Postat av: Jennifer

när man jobbar hinner man inte gå så mkt, så jag fick ihop 8661 steg idag. Nu ska jag krypa ner i sängen, är verkligen jättetrött. Godnatt!!

2008-04-26 @ 23:10:47
URL: http://popstars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0