29/4

Trots allt slarv så vaknade jag inte med huvuvdvärk...
Så idag ska jag se till att följa alla "braa" kommentarer!
Mycket dricka och mat regelbundet!



Idag jobbar jag också lång dag...
08:30-13:30..
sen hem och äta lite lunch
och sen jobba på fritidsgården...
15:00-18:15.
Lite mer lagom än gårdagen.

Ännu en dag med sol och värme,
måste passa på att njuta idag...
ska ju komma skurar i morgon.

Gårdagens stEg blev precis över målet...
9024 steg..
och detta utan en enda promenad..
bara skuttande omkring inomhus.
Fast som jag sagt innan alla skutt räknas!..*L*

Igårkväll kom kläderna jag beställde när jag hade "ME AND I" klädparty.
www.meandi.se
Och de passade...
en grön frottetunika och en svart/vit moln tunika.
Tur jag beställde i storlek M!


Linda
lägg gärna en röst...
TACK!

Kommentarer
Postat av: ejmis

I går blev det 6744 steg för mig.

2008-04-29 @ 11:26:45
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0