7/4

NY VECKA...

Idag är en bra dag..*L*
Solen skiner...
och fåglarna kvittrar!

I morse när jag kom upp vägde jag mig..
och nu väger jag 91,5 kg!
Jag vägde mig utan att tänka på det...
har ju vägdagar på fredagar...
men men...
Så nu har jag gått ner 27,8 kg sen 25/12 -07...
och 22,5 kg sen 15/1-08...(operationen)

Idag börjar jag mitt vikariat på fritidsgården...
ska bli spännande!
Jobbar bara 2 timmar..
har fått ledigt resten!
Jag ska ha me and I klädparty hemma!
Så jag måste baka kladdkaka till ikväll!

Idag höjs ribban på stegräkningen...
nu ska vi gå 8500 steg!

"TA DAGEN SOM DEN KOMMER"...

Linda
lägg gärna en röst...
TACK!

Kommentarer
Postat av: mie

Lycka till idag=). Hann aldrig lägga in stegen i helgen så jag gör det nu istället, Lördagens steg blev 9589 st och Söndagens 9040 st, så nu är det bara till att knata på idag med. Ha en bra Måndag=)

2008-04-07 @ 11:11:40
URL: http://www.mies.blogg.se
Postat av: Ida

hej hej, tänkte bara tala om att jag inte är lat, men har inte kommit till jobbet för att hämta min stegräknare, min ena dottra e sjuk.. Så det blir ingen stegräkning för min del förräns vi är hemma från mallis igen... ha det så bra så hörs vi senare... Ida

2008-04-07 @ 14:53:50
URL: http://smiley81.blogg.se
Postat av: kicki

Va duktig du är Linda,,,du rasar ju i vikt...men det är ju inte så konstigt när du är så duktig med stegen...snart kommer jag nog igen, bara jag blir helt frisk, för inatt har det tagit omtag igen...skit...

2008-04-07 @ 17:09:07
URL: http://kickilettenstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0