STEGRÄKNINGEN 26/4

Vi har en som gjort personbästa i dag...
Maria
www.ijafia.blogg.se
Bra jobbat!

Här är vi andra som stegat på....

MARIA          
www.ijafia.blogg.se
                              16987 steg

VIOLA          
www.lillaviola.blogg.se
                             14555 steg

KATTA        
www.kattasegen.blogg.se
                             12217 steg

JENNIFER      
www.popstars.blogg.se
                                 8661 steg

EMMELY         www.graje.blogg.se
                                8658 steg

LINDA         
www.fetmaoperation.blogg.se
                               7435 steg

Jag uppdaterar efterhand...

Linda

Kommentarer
Postat av: Maria

Tackar tackar, men idag känns det faktiskt i kroppen. Jag tog nog i för mycket igår, haha. Det är inte mycket det fina det tål. Idag ska jag nog
ta det lite lugnare.

Hoppas allt är bra med dig!
Ha en skön söndag!

2008-04-27 @ 08:55:24
URL: http://ijafia.blogg.se
Postat av: Maria

En dum fråga. När man röstar på din blogg, då behöver man bara klicka på rösta knappen, eller? För det är det enda jag gjort men det står ingenting. Det kunde ju stått tack för din röst, så man vet om man röstat eller ej. Kanske jag som är korkad, haha.

2008-04-27 @ 08:59:42
URL: http://ijafia.blogg.se
Postat av: emmely

Hej. Hittade inte min stegräknare i går när jag skulle rapportera in stegen. Men nu är den hittad och gårdagens steg blev 8658.

Hoppas tjejen kommer få rätt hjälp.
Det är så synd att människor ska behöva vara så elaka!
Varför tänker dom inte innan dom börjar prata?
Hon ska verkligen inte behöva gömma sig för någon!
Jag ger alla lycka-till kramar i världen!

2008-04-27 @ 10:49:32
URL: http://graje.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0