12/8

Har hunnit med en första promenad,
ner till affären med kompis M och Ludde.
När vi kom hem var vi blöta alla tre!
Så det blev till att byta kläder....

I affären köpte jag ett plopp!
Ett sött litet plopp....
och jag njöt av varenda liten bit!
Ingen givmild Linda här inte...
jag åt opp allt själv!...*L*

Åt det sista av min fetaostpaj till lunch,
så nu är den helt slut!
(tur är väl det, har börjat tröttna på smaken....*L*)
Ska försöka ha middagen klar till mannen kommer hem från jobbet vid halv tre.
Taco/pasta gratäng,
enkelt och snabbt!
Sen bär det av mot Kristianstad där vi ska köpa ny cykel till lillhuliganen som
fyllde 8 år i torsdags!
Han har bestämt att han ska ha en bmx.....

Stegen idag har inte blivit så många än....
bara 3876....
men fler ska det bli!

Linda
lägg gärna en röst...
TACK!

Kommentarer
Postat av: tess

ja ja går å går å går tycker ja men inte hjälper de ha ha... //Tess

2008-08-12 @ 14:40:37
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0