12/8

Vaknade med en väldans huvudvärk,
var längesen jag hade en sådan...
Men det blir väl förhoppningsvis bättre!

Filmen vi såg igår var "Hancook" och
den är helt klart sevärd.
(MIssade lite av slutet, då jag konstigt nog somnade..*L*)

Jag köpte mig ett par jeans när vi var i Ullared,
(har aldrig varit en stor fantast av det,
men det kan även ha berott på vikten)
och då satt de hårt .
Men i förrgårkväll då jag skulle använda dem,
så kasade de ner över höfterna....
(usch!)
Men jag är ju inte den som är den utan jag hämtade skärpet,
(också det köpt i Ullared..)
som satt perfekt när jag inhandlade det.
Nu måste jag ha det på det innersta hålet,
och trots det är skärpet stort....
(vilken tur att mannen kan göra nya hål till mig!)

Undra när kroppen säger ifrån?...
När vikten stannar av?...
Hittar en platå?....
Jag mår hur bra som helst,
och har ork och kraft till massor.
Jag trivs bra med maten och med mina nya "stegvanor".
Har ändrat mycket i mitt liv,
iallafall när det gäller matbiten och promenerarbiten.
Visst är det kul att gå ner i vikt!
Men jag vet att platån kommer och det är då mitt stora jobb börjar!

Frukosten nästa....
MInifraskuddar med lättmjölk!

Linda
lägg gärna en röst...
TACK!





Kommentarer
Postat av: Majja

Härligt att det går så bra för dig. Men det måste vara jobbigt att ha köpt byxor sådär och sen är de plötsligt lite förstora. Men det är kul att se att det går så bra för dig :)

2008-08-12 @ 09:33:13
URL: http://marvelousmajja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0