14/8

Jag har inte hunnit känna efter hur det känns idag än...
men uppe är jag och baka idag ska jag!
(jag har 2 jäst i kylskåpet och de går ut idag..)
Blir förmodligen kanelbullar...
(huliganerna älskar ju nybakta kanelbullar här...*L*)
Och 2 bröd ska också tillverkas.
Nu när hulignerna tränar och spelar så mycket,
äter de som hästar!
Och vad är godare än nybakat bröd...*L*

I morgon är det vägdag!
Jag har skött mina steg veckan som gått.
Det har till och med känts lättare att få ihop 10000 steg om dagen...
Och nu när jag går blir jag inte andfådd och flåsar..
(iallafall inte så mycket att jag blir rädd för mig själv...*L*)
Och det är ju en bra grej!

Nu ska jag klä på mig och promenera ner till affären och köpa frallor till min älskade
familj.
Mannen sover och huliganerna sitter vid datan/playstationet,
men kan kanske locka med mig lill-huliganen...
(han älskar sin nya cykel och cyklar hela tiden...*L')
Alltid trevligt med lite sällskap!

Linda
lägg gärna en röst....
TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0