15/8

4713 steg rikare
och 2 tröjor rikare är jag!
Dock lite fattigare..
(men inte mycekt, shoppade på halva reapriset!)

Har varit en runda i Kristianstad och köpt hjälm till lill-huliganen,
(han måste ju ha en riktigt nu när han cyklar bmx)
Sen blev det lite extra shopping...
men kompis M och hennes Ludde!

Lunch blev det också...
bakad potatis med kyckling och curry
(självklart orkade jag inte hela, men snäll som ajg är
tog jag med den hem och gav min kära man...)
Hann även med lite mellanmål...
himmelskt goda jordgubbar, jag köpte på torget!
(köpte även kärnfria vindruvor, men de sparar jag tills ikväll..)

Klockan sex ska vi hem till kompis M och grilla flintastek!
Jag ska göra en rabarberpaj till efterrätt!
Med andra ord en trevlig kväll att vänta!

Fotbollen väntar på tv`n!
Och några jordgubbar till...

Linda
lägg gärna en röst...
TACK
!

Kommentarer
Postat av: Ditte

min kille har gjort en steg sida till mig (som han oxå använder). där kan man se genomsnitt, max och minsteg/dag men även hur många dagar man i månaden är över eller under 10 000steg. Kolla in den om du har lust.. (tror adressen är: www.http://mejlholm.org/cgi-bin/stepcount/index.py ). hör av dig om du vill använda den med.. (stegomvandlingen är tagit från stegraknare.se med en vikt på 80kg bara för att få något att jämföra med)...

2008-08-15 @ 20:39:16
Postat av: Ditte

öhh ska kanske säga att "sidan" ligger just nu under hans discgolf statestik men han arbetar med att göra en fristående sida.. Detta funger ändå utmärkt enligt mig som är lite nörd och vill ha koll på mina resultat.. Specielt över och under 10 000steg/dag...

2008-08-15 @ 20:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0