21/8

Igår var en stressig dag..
med många missar i maten!
Men inga kexchoklad..*L*

Dagen blev så här...
jobba!
plocka svamp!
fotbollsträning för huliganerna!
Akuten!
sova!

Mannen skulle hjälpa till på ena sonens träning och hamnade där i mål.
Och vad hände då med hans hand...?
jo...
det blev akuten,
men väl där fick han en läkare som var mer intresserad av om vi var gifta eller ej...
och någon röntgen blev det inte!
Utan han skulle hem och sova!
Då han utan större framgång lyckats sova inatt,
så fick jag honom att ringa vårdcentralen istället.
Så det är väl dit vi är på väg nu..
jag till jobbet och dumpa av honom på vårdcentralen.

Stegen blev bra igår iallafall!
11586 stge!

Linda
lägg gärna en röst...
TACK!

Kommentarer
Postat av: Lillaviola

Hejsan! I går gick

jag 1023 steg.Kram

2008-08-21 @ 14:55:47
URL: http://lillaviola.blogg.se/
Postat av: mie

Men vad var det för läkare=0..konstig eller?! Då jag läser andras bloggar och ser hur mycket alla andra gör på en dag..Det är då jag märker, förstår att jag är sjuk, jag orkar ju inte ens göra hälften av vad alla andra gör hohoho. Idag eller nja kväll ska jag försöka ta mig en liiiten promenad iaf. Du är himla duktig med stegen. Kämpa på=). Kram!

2008-08-21 @ 16:44:49
URL: http://mies.blogg.se/
Postat av: melinda

tack så hemskt mycket! :D jag är lite sent ute med att svara, men skit samma, nu svarar jag iallafall hehe ;)

2008-08-22 @ 07:02:36
URL: http://melindalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0