22/8

Inte mycket bloggande om dagarna nu inte!

Stegen igår blev 10004,
så målet klarades iallafall!

Idag är det ju vägdag och vågen stannade på 71,8 kg!
Alltså minus 0,4 kg sen förra veckan.
Och minus hela 47,5 kg sen 25/12-07!
Och minus 42,2kg sen 15/1-08!
Nu börjar vikten stabilisera sig ,
nu går jag inte ner så mycket i veckan.
Men det känns bra.
Har hört att en viktnedgång med ca 0,5 kg i veckan är bra för kroppen...
Och kroppen behöver nog ta igen sig lite efter min viktresa under de här 7-8 månaderna!

Linda
lägg gärna en röst...
TACK!

Kommentarer
Postat av: emmely

Vad kul att du fortfarande går ner ändå! Fast som du skriver behöver nog kroppen vila sig en hel del.

Stegen här hemma går väl inte så bra.. eller iaf inte de senaste 2 dagarna. Här är det regn,regn och regn och det känns inte ett dugg kul att gå på promenader. Fast jag försöker att iaf gå två korta per dag. Med hunden. Men det är lite trögt just nu !

2008-08-22 @ 07:46:34
URL: http://graje.blogg.se/
Postat av: Lina



Grattis!! =)



Själv stod jag stilla den här veckan....inte roligt, men men...känns tåkigt när man har 23 kg kvar innan normalt BMI.



2008-08-22 @ 09:27:19
URL: http://tjockis.bloggagratis.se/
Postat av: Lottis

Hihi...Har också just skrivit i min vikt. Nu ligger vi lika du! Jag har nog också stagnerat nu. Känns skönt. Har du några problem med nåt? Det enda jag känner av så är det att det är svårt att dricka vätska. Kan tex. inte dricka till maten utan får alltid vänta en stund. Annars känns det allt som om man fått ett helt nytt liv.

Ha en bra dag.

Kramar Lottis

2008-08-22 @ 10:32:10
URL: http://evalottas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0