29/8

Fortfarande inget från sjukhuset...
och nu tror jag de gått för dagen.
Har provat ringa många gånger,
men då bara upptaget,
inte ens en telefonkö att vänta i...
Så på måndag blir det nya tag!

Idag har jag haft en bra dag!
Maten och drickan har funkat kanon!
Mannagrynsgröt till frukost,
kiwi till mellanmål,
3/4 skiva oxstek med stekt potatis, brun sås och gele till lunch,
½ rostemacka med kräftstjärtar till mellanmål
och på detta 5 dl vatten!
Och i kväll blir det kalas!

Stegen idag är 7339,
och det är shoppingsteg..*L*
Fick med mig mannen in på Kappahl,
och där hittade han en skjorta...
(jag hade absolut ingen baktanke med det..*L*)
Och jag hittade en röd blus!

Har kommit fram till att det känns bra som det gör nu!
Jag tänker inte på vikten alltid,
eller på vad och när jag äter alltid.
Jag börjar förstå dem som säger att de har fått ett nytt liv med operationen....
Det finns så mycket mer i livet än att ägna timmar och åter timmar åt..
att tänka på vad man stoppar i sig..
hur man stoppar i sig det...
vad vågen visar idag...
vad folk tänker om en...
att upptäcka nya bantnigspreperat...
att prova nya bantningspreperat...
Men visst har jag en bit kvar att jobba med mig själv,
fast jag har kommit en bra bit på väg!
Och det är jag stolt över!

Linda

Kommentarer
Postat av: Lina

Vården är ganska irriterande när mn väl känner att ngt fel...vi betalar ju för det så då skall vi ha all rättghet att få tester gjorda.



Jag hoppas att det går bra för dig!.

Ha en underbar lördag.

/Kram

2008-08-30 @ 11:36:08
URL: http://tjockis.bloggagratis.se/
Postat av: Ninni

Jäkla sjukhus som inte ringer tillbaka..va dåligt!



72 kilo..det är väl görbra..hur lång är du??

Härligt att du mår bra för övrigt ja förutom huvudvärken då!



Kramen

2008-08-30 @ 13:56:31
URL: http://ninni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0