5/8

Sitter i regnet på ett hotell i Stockholm...
men vi har det iallafall mysigt!

Resan har gått kanon, inga större missöden...
förutom åbäket då..
som inte ville starta!

Idag var det bokat Gröna Lund,
men...
då regnet faller ner som om det aldrig gjort annat,
så...
åker vi till Sydpoolen!
(badland i Södertälje)

Maten ahr funkat kanon,
förutom igår morse...
då dumpade jag rejält på hotellfrukosten!
Så idag blev det frukost av
vattenmelon, honungsmelon, färsk ananas,
paprika, 1½ dl körsbärsyoggi!
Och nu mår jag bra!

Även stegen har varit över förväntan...
har varit över 10000 steg alla dagar.
Igår jagade jag ihop 11864 steg!

Hoppas regnet slutar ösa ner.....

Linda
lägg gärna en röst...
TACK!

Kommentarer
Postat av: Lina

Den där fruktfrukosten lät ju inte alls dum.

Men dumoing då och då kanske man helt enkelt får ta om man får en hotellfrukost någon enstaka gång. =)



Hoppas er resa fortsätter vara trevligt...och kanske lite mindre regn =)



/ Lina

2008-08-05 @ 10:47:16
Postat av: emmely

Hoppas inte regnet förstör för era planer! När jag var på gröna lund var det verkligen varmt! Men det funkade ! Hotelfrukost är så gott! Hoppas er resa underbar !

2008-08-05 @ 15:15:22
URL: http://graje.blogg.se/
Postat av: Lillaviola

Hej du! Nu är min vardag i gång och jag ser framemåt när du kommer tillbaka!

Ta väl hand om dig! Kram

2008-08-05 @ 22:53:44
URL: http://lillaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0