6/8

Idag är jag uppe och resten av familjen ligger och sover...
tänkte jag skulle hinna med ett inlägg,
innan jag äter frukost..
(hade tänkt dela upp den..*L*
så jag äter två gånger...
(då kanske jag slipper dumpingen..*L*)

Idag ser det lite ljusare ut,
det regnar iallafall inte!
Så idag ska vi till åka och titta på vasaskeppet..
(innan det förstörs helt!)
Och förstås globen!
(lillhuliganen har tjatat om att vi ska titta på den sen vi bestämde att
vi skulle till Stockholm!)

0ch i eftermiddag bär det av mot Skara!
Vi ska stanna och shoppa någonstans på vägen...
(men med mitt lokalsinne så...
har jag inte en aning om var..*L*)

Lite sorgligt var det att säga adjö till kompis E med familj,
som vi tillbringat dagarna här i Stockholöm med...
Men hon kommer ner i Oktober,
så då ska vi hitta på något kul!
Och sen åker jag upp igen första helgen i december!
(och då utan familj..*L*
MAO massor av shopping!)

Stegen igår blev 11735,
så nemas problemas!

Frukost nästa!

Linda
lägg gärna en röst...
TACK!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Jag önskar att jag hade haft min stegräknare på mig igår....vi gick i flera timmar på stan igår!



Ha en fortsatt bra semester..kramen

2008-08-06 @ 09:50:25
Postat av: Moi

Hej hej! Hoppas du hittade någonstans att shoppa :) Vad skulle shoppas? Hoppas de sista dagarna på resan blir bra och att ni slipper allt för mycket regn :P Kram

2008-08-06 @ 19:44:11
URL: http://www.metrobloggen.se/itsmoi
Postat av: ejmis

Jag har äntligen kommit igång med jakten på stegen igen.

2008-08-07 @ 04:53:02
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Lotta

Hej! Va duktig du har varit,och va skönt det måste vara att blivit så mycket lättare!Jag kom in på din blogg då jag sökte info om fetmaoperationer då jag själv ska opereras snart.Jag har massor av frågor & funderingar & undrar om du kanske kan svara på en del!? Får jag maila dig isåfall?



Tack på förhand!



Hälsningar, Lotta

2008-08-07 @ 14:32:11
Postat av: tess

E inte så insatt i din operation å du skriver ofta dumpingen... va innebär de om ja får va nyfiken å fråga.. eller dum jo antgligen men vill gärna lära... Hoppas allt e bra förresten. Här knallar de //Tess

2008-08-07 @ 16:34:55
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: TipsLappen

Är du i Skara nu

2008-08-07 @ 19:09:16
URL: http://tipslappen.blogspot.com/
Postat av: C.V

hoppas att du har det bra

Postat av: Jenny

Hoppas ni hade en trevlig vistelse här i Stor stan, synd bara på vädret.

Kram

2008-08-07 @ 21:30:52
URL: http://aikmansgirl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0