9/8

Idag är en stressig dag!
Vi ska fira Lill-huliganen och vi ska iväg på fotbollscup,
i omvänd ordning!
Och emellan där ska jag hinna baka!
Chokladbollar, sockerkaka, hastbullar och ev blåbärs smulpaj!

Glad i hågen över att det är vägdag,

skuttade jag på lätta fötter upp för trappan..

(sovit som en stock i  min egen nybäddade säng...

TACK SVÄRMOR!)

och idag stannade hon på 72,9 kg!

Alltså minus 1,3 kg sen den 30/7!

Minus 41,1 kg sen operationen den 15/1-08!

Och minus 46,4 kg sen "flytet" den 25/12-07!

Med andra ord bara 2,9 kg kvar till nästa belöning!..

(som jag för närvarande inte har en aning om...*L*)
Och solen skiner och jag är GLAD!

Linda
lägg gärna en röst...
TACK!


Kommentarer
Postat av: Ninni

Och du bara rasar i vikt..jag knorrade åt min våg häromdan, den var INTE snäll det verkar som om din är mycket snällare.



jag har gått upp över två kilo sen i Juni..suck! men dom ska inte få stanna länge.



Ha en skön dag..kramen

2008-08-09 @ 10:36:35
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Mia

Du är duktig du.

Spara lite kakor till mig och Ludde vi är kakmonster.

Ses ikväll.

Mia

2008-08-09 @ 11:31:29
URL: http://livetsommammaochkvinna.blogg.se/
Postat av: Frida

Bra jobbat ju! Duktig du varit med stegen denna vecka då!



Själv har jag varit asdålig med stegjagandet men dte har ju regnat typ heeela veckan! :(



2008-08-09 @ 11:33:36
URL: http://fluffig.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0