10/12

Sovit en stund,
men inte hjälpte det..
Nu är jag ännu tröttare och fortfarande ont i magen!
Gav mig på mellanmålet...
1 knäckebrödsmacka med smör och julost
och den slank ner!
Nu ska jag bara få i mig vatten också..*L*
Inte alltid det lättaste....
men övning ger färdighet,
så snart...
måste det slinka ner av sig själv!

Och kolsyran till min soda streamer är slut!
(i-landsproblem..)
Hela världen känns knas..
bara för kolsyran inte kolsyrar min fun light appear!

Nu ska jag leta upp måttbandet och ge det en omgång...
(mannen får allt hjälpa mig, något bra ska man väl ha dem till..*L*)
Var ett tag sen jag mätte mig,
spännande att se vad som händer..
Undra var alla försvunna centimetrar tar vägen?....

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0