10/12

Till råga på allt så ringde en telefonförsäljare och ville
sälja cancerförsäkring till mig...
(hon ringde helt enkelt fel dag...
idag är jag totalt ointresserad av allt!)
Nu är måttet rågat!

Fast annonsen på huliganen är tillbaka dragen...*L*
Han var världens gulligaste nu när han skulle sova!
"Puss och kram!
Jag älskar dig mamma!
Du är bäst i världen!"
Också har jag lagt ut honom till salu...
Vilken hemsk mamma jag är!

Jag åt en pepparkaka med glasyr
som vi gjorde häromdagen,
så NU väntar duschen och sängen!

Linda


Kommentarer
Postat av: Moi

Gulligt sagt :) Du är inte en hemsk mamma, men ibland tar tålamodet liksom slut :) Sov så gott! Kramar

2008-12-10 @ 23:39:28
Postat av: Lisbeth

Cancerförsäkring??!!

Luktar "bluff"!

2008-12-11 @ 13:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0