1/12

Äntligen inne i julmånaden!

Sitter i kön till vårdcentralen...
(lill-huliganen har massa otäcka eksem...)
Och nu har jag haft plats nummer 4 LÄÄÄNGE!

Idag hade vi en mysfrukost..
(det behöver inte innebära en massa onödigt fett och annat "sockrigt")
Vi tittade på julkalendern och åt en härlig frukost
½ dl jordgubbsfil och ½ knäckebröd med julost på!
(jag, inte huliganerna..*L*, de åt desto mer..)
Huliganerna drack  Brämmhults apelsinjucie till..
(jag hoppade pga jag ville klara morgonen utan dumping..*L*)

Ieftermiddag ska jag varaq på fritidsgården och göra pepparkakshus...
spännande...
jag som inte ens har tålamod att sy i en knapp!

Linda

Kommentarer
Postat av: Petra

ler ja o jag vägrar baka pepparkakshus för det går bara sönder!!!

2008-12-01 @ 08:44:33
URL: http://redsun.blogg.se/
Postat av: Maria Linné

När jag läser din blogg får jag upp en ruta hela tiden? Hur som helst så läser jag den med spänning. Jag skulle ha genomgått op med gastric banding -95 men hoppade av vilket jag är glad för idag när ingreppet, tekniken förbättrats så mkt. Jag har väntat i två år på op nu och fick idag besked av Ersta sjukhus att jag ska dit på besök den 8:e Jan, op 21:a januari. Egentligen tillhör jag småland men åberopade vårdgarantin så mitt lasarett betalar Ersta eftersom dom kunde ta emot mig tidigare. Jag är hypernervös!!! Hur mkt jobbade du innan operationen, dvs, hur mkt och länge åt du flytande FÖRE operationen?? Jag röker tyvärr och oroar mig extra mkt för detta med risker o sånt. Maila mig mer än gärna, men jag förstår ju om du inte hinner. MVh Mia

2008-12-01 @ 11:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0