15/12

Mannen här hemma är det så synd om!
Han har både ont i kroppen och feber..*L*
Och då är det synd om honom!...

Ute är det grått och trist
och ingen SNÖ!
Å julen närmar sig med stormsteg....
Jag vill ha riktig jul,
med snö, kallt och en massa mys!
Inte maginfluensa, grått och trist!

I morgon ska jag köpa julgran!
Allt för att höja julstämningen!
Sen på onsdag så ska den kläs!
Innan Sverige spelar fotbollsmatch!..*L*

Hur brukar ni klä er gran?
Röd, svart, silver, glitter?.....

"Alla sätt är bra utom de dåliga!"

Linda

Kommentarer
Postat av: Lillaviola

ojoj, våran gran har allt man kan hitta i lådan sen 15 år tillbaka!

Vacker? Nää men väldigt orginell!

Kram

2008-12-15 @ 14:28:21
URL: http://lillaviola.blogg.se/
Postat av: mie

Fick ni inte behålla snön? Trist! Vi fick upp julgranen igår, köpte fusk "plast" på bara 1,50 så en liten en. I år blev det guld och lila kulor, men tycker inte det blev så snyggt så blir nog någon annan färg nästa jul. Jag slängde allt det röda förra året efter alla år, jag gillar inte rött. Men nu tror jag att blått kan vara nått eller svart hahaha..Kram!

2008-12-15 @ 16:04:23
URL: http://mies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0