15/12

Känner ett konstigt illamående i magtrakten...
men jag hoppas att det är mer psykiskt än fysikskt!
(håller tummarna för att jag ska klara mig)

Fryser gör jag,
men det tillhör ju vanligheten när det är mig vi pratar om!
Så raggsockarna är på idag också!..*L*
Undra hur jag står ut om det är 20 minus grader?...

Jag skulle slå in julklappar häromdagen..
och jag hade köpt en mysig svart mysjoggingdress till storhuliganen i storlek S.
när jag satt där och paketerade julklappar så frös jag..
(inget ovanligt)
så jag slängde på mig sonens julklapp....
och den satt som gjutet!
Så jag tesade byxorna också,
och de satt ännu bättre...
Nu plötsligt så får sonen ingen mysjoggingdress i julklapp...
Fast det de inte vet,
kan de ju inte ha ont av heller...
Eller?

Linda



Kommentarer
Postat av: mie

Hihi du får köpa en ny till sonen=). Usch nä bli inte sjuk du oxå. Kram!

2008-12-15 @ 19:17:36
URL: http://mies.blogg.se/
Postat av: Daniel

Hoppas inte nåt fanskap bryter ut!!

2008-12-15 @ 20:44:26
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: emmely

Ja! det känns verkligen som om jag har jobbat och kämpat för mina betyg! Det finns dem som inte förtjänar lov .. dvs de som får IG i allt för att de inte gör något och skiter i allt.( men det visar sig ju i slutet ändå) Och dem som faktiskt förtjänat lov, dem som kämpat en hel termin med skolan. Men jag förtjänar verkligen LOV! Tre veckors lov! Det inte sonen vet .. skadar inte honom! Köp bara en ny .. så ordnar sig allt !

2008-12-15 @ 22:19:55
URL: http://graje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0