2/12

Igår blev det ett fint pepparkakshus på fritidsgården!
Med rosa och grönt kristyr,
och en massa nonstop!
Vi fick en del hjälp av ungdomarna där...
djur, bil i marschmallows...*L*
Även en hjälpande hand med nonstopen och kristyren..*L'

När jag sen väl kom hem igår,
stöp jag som en fura i sängen...
(efter min obligatoriska varm dusch förstås..*L')
och somnade gott till "Återkomsten av Rosa Pantern"!

Mysfrukost idag också..
med massa levande ljus och julkalendern!
Jag fick i mig 1 knäckemacka med smör och julost,
och avslutade med ½ dl brämmhults goda apelsin jucie!
Blir mys hela dagen,
då jag har Lill-huliganen hemma.
Film, mellanmål och mys...
Vilken härlig dag vi ska ha!
(fast han vill spela data istället....)

Jag längtar tills fredag!
Då ska jag flyga upp till Stockholm och göra staden osäker...*L*
Och träffa kompis E!
Så ser ni någon som irrar omkring och inte vet var hon ska..
(med en grön resväska..*L*)
Så är det bara lilla jag i storstan!

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0