23/12

Lille julafton och mammas födelsedag!
Grattis!

Visst fick jag ihop mina 10000 steg igår!
(lite jogging på stället innan jag hoppade ner i säng..*L*)
Idag har jag bara kommit upp i 1500 steg...

Lillhuliganen väckte mig klockan 07:00...
då skulle vi gå upp och kolla på julkalendern...
Vid halv nio var det dags för frukost..
1 liten bit senapssill, 1 liten bit skärgårdssill,
1 bit julskinka med senap på...
inte mycket men det räckte alldeles utmärkt!
Så det är snart dags för mellanmål nummer 1!

Hunnit med att baka pepparkakor har vi också...
så nu är allt laddat och klart inför juldagarna!
Bara grädden som ska ner i risgrynsgröten också!

Mamma kommer hit till lunch ,
då ska vi ha varma dubbelmackor med ost, skinka, tomat och ananas!
Och till efterrätt risalamalta med jordgubbar, saftsås och jordgubbssylt!
(Lite kan jag ta...annars blir det nog en dumping som heter duga..*L*)

Nu ska här ätas mellanmål och sen ska jag fixa gröten!

Linda

Kommentarer
Postat av: Lina

Klarar du av att äta sill ?.

Det som är sååå gott. =) . Har försökt 4 ggr..och 1 bit sen slutar alla i en nära döden dumping. haha.



God Jul på Dig och de dina! =)

2008-12-23 @ 14:20:07
URL: http://tjockis.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0