26/12

Visst har jag jagat ihop steg...
hela 7000 steg!
Men det är trots allt minst 3000 steg kvar...
och mina fötter värker!

Blev en del på rean!
1 par byxor från kappahl...99 kr
1 brun halsterneck klänning från aima...59 kr
1 röd behå från lindex........99 kr
1 röd trosa från lindex........69,50 kr
1 rött nattlinne från lindex....79,50 kr
1 grå kofta med luva från jc...198 kr
1 svart pullover från stadium....99 kr
1 grå/svart cardigan från stadium...99 kr
1 svart tröja från kappahl.....99 kr
1 svart underkjol med spets från aima....49 kr
1 svart tröja med tryck från kappahl.....49 kr
2 par overknee strumpor från hm.......79,50 kr
1 silverarmband från glitter.....45 kr

Blev en hel del....

tur jag inte köpte det till ordinariepris!


Och mat fick jag också där...

fört fikade vi på varm chokladmjölk och 1 fralla med ost.

(åt upp ½, och drack upp ½ koppen)

sen stoppade mamma ner den andra halvan i påsen när vi skulle gå..

med kommentren

"annars måste vi stanna och äta om 1 timme igen!"

Hatar att medge det..

men hon hade rätt!

Innan vi sen åkte hem skulle vi på Burger kings.

Jag, mamma, mormor och moster....

och då beställde jag en kycklingsallads meny...

Gissa vilket liv det blev när ja ätit färdigt och jag skulle kasta resten!


Nu sitter jag i soffan och vilar fötterna...

(inte var dag man irrar runt i stan i högklackat i 6 ½ timme!)
med min bärbara i knäet!

Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0