27/12

Vaknade med en huvudvärk som inte är av denna värld!
Men jag vet ju varför...
den kommer som ett brev på posten när jag slarvat med drickan...
Så idag är det vattenflaska i handväskan som gäller!

Träningsvärken gör sig också påmind...
både här och där..
(muskler jag inte ens visste jag hade...)
Och träningen i sig gjorde nog sitt,
där tappade jag ju ännu mer vätska...
och fyllde jag på med vatten?
NÄ....
Ja,ja...
man lär väl av sina misstag..*L*

Nu ska jag vila en stund under täcket,
för att sen ta tag i dagen!
(frukost suget har redan startat...)

Linda

Kommentarer
Postat av: Moi

Hejsan! Har du haft en bra jul? Hoppas huvudvärken ger med sig snart! Ja den luktar väldigt gott :) God fortsättning! Kram

2008-12-27 @ 10:45:33
URL: http://www.metrobloggen.se/itsmoi
Postat av: Emma

Hur var din jul? Lycka till med det nya året och ha en god fortsättning! :)

2008-12-27 @ 17:55:42
URL: http://sayshotsaid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0